June 27, 2014

New Make Up Favorites

IMG_8534JPG2

Toukokuussa ostin paljon uusia meikkejä kesää varten ja näitä kaikkia itse asiassa käytin myös mun yo-meikissä. Näistä on tullut mun uusia lemppareita vanhojen tuotteiden joukkoon ja varsinkin kesäsuosikkeja!

IMG_9274JPG2

Niin kuin tästä voi huomata, mun uudeksi lemppariksi meikeissä on alkanut nousemaan Lumene. Sen lisäksi MaxFactorilta ja Rimmeliltä löytyy vakkarituotteita.

IMG_9301JPG2

Monet ovat hehkuttaneet Lumenen ihon sävyn heleyttäjää ja lopulta oli munkin sitä pakko testata. Kaikki kehunsa tuo tuote on kyllä ansainnut! Sekoitan sitä itse meikkivoiteeseen ja se tuo kivaa hehkua ja säteilyä kasvoille. Tämän kanssa meikkivoidetta ei tarvitse laittaa niin paljoa, jolloin pohjasta tulee sopivan kevyt varsinkin kesäksi. Lisäksi tuoksusta suuri plussa - meikkivoiteet haisevat yleensä tylsiltä tai pahalle. :-D

Lumenen poskipunapuikkoa halusin testata - idea kuulostaa niin houkuttelevalta. Tällä kun ei tule mitään puuterimaista tuotetta lisää kasvoille, kun poskipuna onkin puikon muodossa. Aina välillä tämä on kiva värintuoja poskipäille ja mukavaa vaihtelua!

Puikon vieressä pilkistää toinen poskipuna - MSCHIC:n poskipuna. Tämän sai Muotikirppikseltä LivBoxin lahjapussista ja rakastuin tuohon sävyyn! Se ei ole mikään turhan räikeä tai päällekäyvä - sillä on helppo korostaa poskipäitä ja tuoda niille hehkua. Tätä olenkin käyttänyt ihan päivittäin!

IMG_9290JPG2

Etsin pitkään huulipunaa, jonka sävystä pitäisin. Kaikki olivat liian punaisia, liian oranssisia, liian pinkkejä, liian räikeitä, liian shimmerisiä... En juuri käytä huulipunia, joten ehkä sekin oli osatekijä löytämisen vaikeudessa. Lopulta bongasin MaxFactorin täydellisen korallinsävyisen huulipunan ja olen tähän kyllä rakastunut.

Yo-meikkiä varten halusin silmiinkin korallinsävyä. Lumenen Blueberry luomiväripaletti olikin loistava valinta ja paletin ruskeita sävyjä olen käyttänyt arki- sekä iltameikkiin!

IMG_9332JPG2

Olen ennenkin jo kertonut Lumenen Gel Effect -lakkojen olevan mun uusia lemppareita ja tämän takia oli helppo päättää, minkä merkin lakan haluan lakkiaispäivää varten. Muistin vielä, että Lumenella on juuri mun mekon värinen lakka: numero 11 - Sunny Fields. Samalla ostokerralla en voinut vastustaa toisen, melkein samanvärisen, lakan ostoa. Numero 29 - Wind-blown on hieman oranssiin taittavampi ja sopii ihanasti kesään.

Unohdin kuvata tarkemmin Lumenen Translucent Mineral Loose Powderin eli irtopuuterin. Plussaa tässä on, että puuteri on läpikuultavaa, joten se ei vaikuta väriltään lopputulokseen!

IMG_8828JPG2

Kiinnostaisiko postaus kaikista mun käyttämistä meikeistä? Entä ihonhoidosta?

No comments:

Post a Comment