April 19, 2014

Most Wanted

mostwanted2


Moikka! Kevään myötä on alkanut pää täyttymään kaikista asuideoista ja tänään eksyin Polyvoren sivuille tekemään kollaasia niistä. Siinä tekiessäni ajattelin, että voisin tän tulla tännekkin laittamaan! 

Olen vähän myöhässä kevät takin suhteen, mutta yhtäkkiä oon täysin ihastunut valkoisiin, yksikertaisiin, pitkiin takkeihin. Kollaasin takki on Vilasta, ja löysin niiden sivuilta toisenkin ihanan yksilön! 
Satuin pari päivää sitten näkemään kuvan, jossa oli korallinvärinen bleiseri ja se on jäänyt mun mieleen pyörimään. Tollanen löysä, hieman boyfriendmallinen jakku olisi ihanan kesällä valkoisen ja rusketuksen kaverina! 
Korallinsävyä löytyy myös mun meikkitoiveista: pirteä poskipuna olisi virkistävää vaihtelua luottoaurinkopuuterin sijaan. Huulipunia en ole tottunut käyttämään, mutta haluaisin kovasti. Kollaasin puna näyttää ihananväriseltä, kun vielä tuollaisen löytäisi kaupastakin... 
Omistan tällä hetkellä ainoastaan kultaisia kelloja ja haluaisinkin kauniin kellon hopeiden kaulakorujen kaveriksi. Kirkas hopea näyttäisi upealta rusketuksen kanssa! Toinen koruhaave, joka on kauan jo pyörinyt mun mielessä, on pieni ja yksinkertainen kultainen sydänkoru. Sellainen, jota voisi pitää lähes aina kaulassa. Tämän takia en edes harkitse mitään rihkamakorua - se ei kestäisi nimittäin kauaa. 
Crop toppeja ja valkoista hyvin laskeutuvaa toppia aion myös metsästää kaupoista kesää varten, samoin kuin niitä täydellisesti istuvia farkkushortseja (never ending etsintä...). Kellohameita on alkanut näkemään vähän joka puolella ja hitaasti oon niille itsekkin alkanut lämmetä.
 Oon ihastunut Michael Korsin laukkuihin - juurikin tähän malliin! Niin yksinkertainen, mutta kaunis.
Slip onit houkuttelevat mustana, jotka krokotiilikuosin ansiosta eivät näyttäisi tylsiltä. Kävin eilen Biancon sivuilla huvikseen katselemassa kenkiä ja silmät osuivat näihin Naviva korkkareihin! Äiti katsoisi tästä kollaasista juurikin näitä kauhuissaan - hänen mielestä uudet korkkarit ovat todella nono. Mutta eihän niitä ikinä voi olla liikaa! 
Kissamalliset arskat bongasin vahingossa - joku noissa viehättää, vaikka en tiedä sopisiko minun päähän.

Huh, semmosta! Pääsiäisloma on alkanut ihan mukavissa merkeissä. Tosin eilen heräsin kurkku ja pääkipuun, mutta onneksi ne helpottivat iltaa kohden. Tänään pitäisi tehdä koulujuttuja ja siivota huonetta! Tosin mua myös houkuttelisi tehdä vastaavanlaista kollaasia yojuhlia varten... Mutta nyt menen tekemään ruokaa - hyvää pääsiäistä kaikille!

Mitä must haveja teillä on kevääksi/kesäksi?

2 comments:

  1. onpa ihania juttuja nuo kaikki! haluaisin itsekin jonkin värikkään ihanan bleiserin sekä ihania croptoppeja :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikö olekkin! Ne taitaakin löytyä monen ostoslistalta. ;-) Tulisipa sellasia kunnolla jo kauppoihin!

      Delete