April 22, 2014

Bright Light

IMG_7511JPG5
IMG_7611JPG5
IMG_7718JPG5
IMG_7579JPG3
IMG_7285JPG4
IMG_7453JPG3
IMG_7644JPG4
Sweater Zara / Pants Vila / Bag & Rings H&M / Watch Ur&Penn / Sunnies BikBok / Shoes Skopunkten

Meitä oikein hemmoteltiin pääsiäislomana hyvillä säillä. Auringonpaistetta riitti jokaiselle päivälle ja lämpötila kohosi jo mukaviin kevätlukemiin. Itse pääsin nauttimaan hyvistä säistä vain sunnuntaina, jolloin poikaystävä sai ottaa musta asukuvat Näsinpuistossa. Mulla oli kyllä tossa päällä vielä nahkatakki, mutta otin sen pois kuvia varten.

Tajusin tänään, että jo viikon päästä on toukokuu ja mun pitäisi pari itsenäistä kurssia saada sen kuun alkuun mennessä suoritetuksi... Mulla on pahana tapana jättää asiat aina viime tippaan. Nyt teen kovalla kiireellä diplomikurssin valmiiksi, jotta voin alkaa keskittymään kaikkiin muihin kursseihin. Tämän lisäksi vielä jatkuva sairaanaolo ei yhtään helpota asiaa - poissaoloja kun on kertonut jo ihan mukavasti. Pakko sanoa, että oon niiiiin helpottunut, kun saan sen lakin vihdoin päähäni.

6 comments:

  1. Millä kameralla ja objektiivilla kuvaat? :) ja miten tommoset kuvat aurinkoon päin saa onnistuun noin hyvin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on Canon 600D ja nämä on otettu (niinkuin lähes kaikki mun kuvat) 50mm f/1.8 objektiivilla! :-) Ja hmm en tiedä mitä tohon sanoa. Nää otettiin ihan samalailla kun muutenkin otan kuvat eli manuaalisesti säädin asetukset oikeeksi.

      Delete
  2. Replies
    1. Eikö ookkin! Ihana just kevääksi :-)

      Delete
  3. Ihania kuvia! Tää asu on ihanan rento ja kesäinen :) Oot muuten tosi kaunis!!

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    ReplyDelete