March 29, 2014

Pastel Pink

IMG_1612JPG4
IMG_1477JPG3
IMG_1316JPG3
IMG_1799JPG5
IMG_1130JPG5
IMG_1625JPG3
IMG_1103JPG2
Jacket H&M / Top GT / Pants Vila / Sunnies BikBok / Shoes Converse

Mun postaukset ovat alkaneet painottumaan viikonloppuihin, kun nyt viikoilla on ollut niin paljon tekemistä. Tää viikko on ollut paluuta koulun penkille ja onneksi oli aika pehmeä lasku, kun neljänä päivänä koulu alkoi vasta puolilta päivin. Harmi vaan, ettei tällaista luksusta tuu oikeasti olemaan kuin pari kertaa viikossa - muuten onkin sitten niitä ihania kasiaamuja.

Meidän koulussa lähti nyt käytiin neljäs ja myös viimeinen jakso. Eli mun täytyy saada kaikki kurssit tän jakson aikana suoritettua. Niitä onkin yhteensä yhdeksän kappaletta... Niistä viisi on koulussa ja neljä itsenäisiä. No niinhän se menee, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Tein eilen yhteishaun ja tuntui aika hullulta, vaikka onhan näitä asioita tässä jo jonkun aikaa täytynyt miettiä. Tosiaan aion ensi vuoden pitää välivuotta, joten toi oli nyt vaan muodollisuus... En edes kerkeäisi lukemaan pääsykokeisiin kaikkien lukiokiireiden takia. Kaiken lisäksi aion uusia kirjoituksia syksyllä, joten mulla on sit ensi kevääksi paljon paremmat mahikset. :-) Tulevan vuoden aikana olisi tarkoitus tehdä töitä, olla hetki ilman opiskelua ja pänttäämistä (paitsi mitä nyt ne kirjoitusten uusimiset syksyllä ja pääsykokeet keväällä...) ja keksiä se kaikista mieluisin ala itselle.

Nämä kuvat otettiin maanantaina ja ihmeen hyvin sitä tarkeni pelkällä topilla ja nahkatakilla! Oli mulla tosin huivi tossa, mutta kuviin otin sen pois. Kyllä toi auringon paiste saa ihmeitä aikaan ja piristää heti mielialaa. Mulla on nyt lämpötilan noustua kehittynyt mieleen ties kuinka monta asua! Maanantaina päälle pääsi Ginan pastellin vaaleanpunainen toppi ja se on täysin samanvärinen, kuin mun uusi lempparikynsilakka! Siitä kuitenkin myöhemmin lisää. ;-)

4 comments:

  1. ihana asu ja varsin kaunis tyttönen ♥ sun blogi on tosi mahtava, tykkään hirmuna!!:-)

    http://o-something.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Mä kuljin tästä silloin ohi kun napsitte näitä kuvia ja oon siitä lähtien miettinyt, että mihinköhän blogiin ne kuvat tulee :D Nyt löysin tänne ja jään seuraileen!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha aijaa! :-D Olipa kiva, että löysit tän lopulta! Oli pakko käydä kurkkaamassa sunkin blogia. ;-)

      Delete