March 24, 2014

On The Bridge

IMG_0587JPG3
IMG_0649JPG2
IMG_0618JPG4
Jacket H&M / Jeans GT / Top BikBok / Scarf Cubus / Shoes Converse

Moikka! Täällä blogin puolella on ollut hieman hiljaiseloa kahden viikon urakan takia. Kirjoitukset ovat nyt vihdoinkin takana päin ja jos totta puhutaan - en ole tuloksiin kovinkaan tyytyväinen. Äikän ja enkun piti olla ne mun "vahvuudet" ja "helpot" kokeet. No toisin kävi - äikkä kaatu typeriin huolimattomuusvirheisiin ja enkku luetunymmärtämiseen. Eniten ärsyttää, että enkussa menin vaihtamaan monivalintojen vastauksia ja toki ne ekat olisivatkin olleet oikeita... Klassinen virhe. :-D Kummassakin alustavat pisteet on kahden arvosanan rajalla, mutta loppujen lopuksi se ja sama kumpi niistä tulee - aion ne silti uusia syksyllä. Toki keväällä todistuksessa näyttäisi ne korkeemmat paremmalta.

Matikka ei todellakaan ole mun vahvuuteni, mutta harmittaa, että sekin taitaa jäädä alle sen mun oman tason. En tosin ole varma, jaksanko sitä enää syksyllä uusia. Reaaleista kirjoitin terveystiedon uudestaan, sillä tarkoitus oli korottaa syksyllä saatua Eximiaa Laudaturiksi. Se(kin) meni kuitenkin huonommin ja taisi alustavien pisteiden valossa olla Magna. Hyvä kuitenkin että menin kokeilemaan - ei jää jossiteltavaksi jälkeenpäin. Psyka oli mulla ylimääräisenä ja myös mun viimeinen koe. En oikein osaa yhtään sanoa, kuinka hyvin se meni. Olisi kuitenkin kiva, jos edes yhdestä kokeesta jäisi hyvä fiilis...

Huh tulipas pitkä pohdinta yo-kokeista - tää on tätä kun kirjoittaa postaustekstiä yhdeltä yöllä niin pää tulvii ajatuksia. Perjantaina juhlittiin kirjoitusten loppumista Lindan kanssa Fatladyssä ja taas oli onnistunut ilta! Vaikka tequiloita tuli kipattua taas yhden käden verran, ei mulla onneksi ollut aamulla kunnolla krapulaa ja jaksoin hyvin lähteä kaupunkiin Waltterin kanssa. Ostin pari aivan ihanaa juttua - toinen oli pyörinyt mun mielessä koko tän viikon ja toista oon odottanut kauppaan tulevan viimeiset pari kuukautta! Kuvissa oleva asu onkin juuri tuolta lauantailta.

Toisin kuin suurimmalla osalla abeista, mulla ei loppunut lukio nyt tähän. Olin nimittäin varsinkin tokana vuonna laiska käymään kursseja ja saan nyt maksaa siitä. Elikkäs vielä olisi jonkun verran kursseja suoritettavana, jotta valmistun keväällä! Siksipä nyt täytyykin painua nukkumaan, huomenna kun on taas koulupäivä noin viiden viikon tauon jälkeen. :-D

No comments:

Post a Comment