February 18, 2014

Army Girl

IMG_8514JPG4
IMG_8501JPG2
IMG_8420JPG4
IMG_8470JPG4
IMG_8642JPG3
IMG_8527JPG4
Jacket & top Only / Jeans H&M / Glasses GT / Shoes Bianco 

Huhhuh, viime torstaina vietettiin penkkareita! Vaikea uskoa, että nekin ovat nyt ohi. Olin miettinyt asuksi jotain sellaista, johon mun ei tarvitsisi käyttää hirveästi rahaa. Takki, farkut ja kengät ovatkin kavereilta lainailtuja ja mun mielestä asu oli ihan onnistunut! Rekassa mulla oli tossa päällä parkatakki ja kaulahuivi, jotka ovat armeijanvihreitä, sekä nahkahanskat. Penkkaripäivästä kerron lisää sitten omassa postauksessa. En muita kuvia viitsinyt näiden kaa laittaa. :-)

Perjantaina lähdettiin abiristeilylle ja vaikka mulla oli kamera mukana, en ottanut yhden yhtä kuvaa. :-D Kännykkäkuvatkin jäi siihen pariin fiilistelykuvaan ja muuhun sekavaan... Oli kuitenkin hauskaa ja vaikka ennen lähtöä aloinkin katumaan koko juttua, niin onneksi menin! Maanantaina alkoi sitten lukuloma ja tässä ois tarkoitus lukea aika tiukalla aikataululla kirjoituksiin. :-D Yritän kuitenkin tänne kirjoitella nyt enemmän, mulla ois muutenkin useampi postaus tehtävälistalla!

No comments:

Post a Comment