January 09, 2014

Simple But Comfy

IMG_6392JPGGG
IMG_6526jpg6
IMG_6577JPG5
Neuletakki Choies / Toppi GT / Farkut Dr. Denim / Huivi Cubus / Kello Ur&Penn

Moikka! Loma meni nopeasti mitään sen kummempia edes tekemättä ja oli taas aika palata takaisin koulun penkille. Tässä jaksossa mulla onkin pelkästään abikursseja, joten on melko lyhyitä päiviä. Pianhan ne kirjoitukset alkaa - kuukauden päästä jo äidinkielen tekstitaito sekä englannin kuuntelu. Sitten on penkkarit sekä abiristeily ja alkaa lukuloma! Tuntuu, että vastahan tää lukio alkoi ja silloin sitä vielä luuli, että tässä ajassa olisi keksinyt mitä haluaisi tehdä tulevaisuudessa... Ikävä kyllä se edelleen on melko hämärän peitossa - erilaisia ajatuksia mulla on, mutta ei mitään varmaa tai selkeää. Tän hetken suunnitelman mukaan aion pitää ensi vuonna välivuoden. :-)

Käytiin tiistaina Lindan kanssa kuvaamassa Kaupin kalliolla. Ei ehkä se ihanteellisin päivä lähteä tonne rämpimään, kun ensimmäisen koulupäivän takia yöunet oli jäänyt siihen pariin tuntiin. :-D Mutta ainakin saatiin vaihtelua kuviin erilaisessa ympäristössä ja toi horisontti oli hyvällä tuurilla ihanasti sumussa. Oon tässä myös kyllästynyt mun tuttuun tapaan muokata kuvia ja päätinkin uudistaa sen ihan kokonaan. Näiden kuvien muokkaamisessa menikin totuttua kauemmin, kun kokeilin kaikkea uutta!

Onko enää tyhmää tehdä joululahjapostausta? Mulla oli se tarkoitus tehdä jo viime viikolla, mutta aina oon unohtanut kuvata jotain... Vieläkin pari puuttuu, mutta voisin viikonloppuna sen yrittää tehdä. ;-)

2 comments:

  1. Ihana asu taas! Upeita noi kuvat, millä oot muokannu? :-)

    ReplyDelete