December 16, 2013

saturday's outfit

IMG_2911JPG3
IMG_2830JPG6
IMG_2927JPG3
IMG_2959JPG2
IMG_2891JPG7
IMG_2942JPG2
Bleiseri Lindalta lainassa  / Toppi GT / Housut & koru BikBok / Kello Fore / Kengät Skopunkten

Viikko on mennyt taas nopeeta vauhtia ja enää onkin reilu viikko jouluun! Perjantaina käytiin tsekkaan uusin Hobitti ja tykkäsin siitä enemmän kuin ensimmäisestä osasta! Mua on aina 3D leffoissa alkanut sattumaan päähän ne lasit, mutta tässä uudessa HFR versiossa on kevyemmät lasit ja olin positiivisesti yllättynyt kun päänsärkyä ei tullut!

Lauantaina vietettiin kavereiden tupareita ja ylläoleva asu olikin mulla siellä päällä. Lindalta lainattu bleiseri on löytö kirppikseltä, mutta alunperin Zarasta. :-) Voi kun täälläkin ois Zara, tollasia jakkuja ois itekkin nimittäin kiva omistaa... Tuparit meni kivasti ja oli mukava nähdä joitakin tuttuja pitkästä aikaa!

Ens viikko on täynnä ohjelmaa ja kirjotin ihan kännykkään ylös, mitä mun täytyy tehdä minäkin päivänä, etten vaan unohtaisi mitään. Neljä koetta, useampi kuviksen työ ja neljä psykan esseetä... Niiden parissa kuluukin mun ens viikko. :-D Onneks sit viikonloppuna voi nollata kaiken ja aloittaa lomailun ja kunnolla joulufiilistelyn!

2 comments:

  1. ihana asu ja upeet noi kengät! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Joo noi on ollu kyl yks parhaista ostoksista :-)

      Delete