December 06, 2013

cold blonde

IMG_0250JPG3
IMG_0218JPG5
IMG_0275JPG2
IMG_0181JPG5
IMG_0129JPG2
Paita, toppi & farkut GT / Huivi Cubus

Mulla on ollut taas niin paljon kuvia odottamassa muokkausta, etten tiennyt mistä aloittaa. Mulla on tää viikko ollut myös niin kiireistä, että vasta tänään pääsin istumaan kunnolla koneen ääreen. Nää kuvat ovat tiistaina otettuja ja näissä näkyy mun hiukset lauantaisen kampaajan jälkeen. Oon pikkuhiljaa alkanut tottumaan näihin, varsinkin tähän lyhyyteen. Tykkään kyllä siitä, että nää on kylmänvaaleet, eikä kellertävät - niin yleensä käy kun kotona värjäilee.

Tiistaina meillä oli kovasti tekemistä, sillä vietettiin mun synttäreitä tyttöporukalla. Siitä kuitenkin teen postauksen ihan erikseen. ;) Kirjoittelen kamalalla kiireellä ja samalla tässä kattelen linnan juhlia. Hauskaa, että ne tänä vuonna järjestetään täällä Tampereella! Kiire mulla on sen takia, että lähetään kaverin kanssa baariin ja mun täytyy alkaa laittamaan itteeni lähtökuntoon! :-D

2 comments: