December 10, 2013

18th birthday

Hassua, että aloin laskemaan päiviä mun synttäreihin kolme kuukautta aikaisemmin ja nyt niistä on jo kulunut yli viikko! Vietin mun synttäreitä tosiaan viime viikon maanantaina ja kavereiden kanssa sitä juhlittiin tiistaina. Nää kuvat ovat pääosin tiistailta ja laitoin tähän samaan postaukseen myös kuvia mun saamista lahjoista. :-)

IMG_1694JPG2
IMG_2058JPG5
IMG_1706JPG2
IMG_1822JPG2
IMG_2045JPG6
IMG_9737JPG2
IMG_9739JPG2
IMG_9817JPG2
IMG_9834JPG2
IMG_9841JPG2
IMG_2248JPG2
IMG_2272JPG2
IMG_2003JPG8
IMG_1839JPG2
1415052_335128736629003_395405576_oJPG2
IMG_2223JPG2
IMG_2230JPG2
IMG_2019JPG6

Aloitin maanantaina päivän nukkumalla hieman pidempään ja menemällä myöhempään kouluun. Koulun jälkeen lähdettiin kavereiden kanssa kaupunkiin ja tytöt osti mulle lahjan, jossa mun täytyi olla mukana haha. Näin kaupungilla Ninetteä, kenen kanssa käytiin ostamassa liput Jason Derulon keikalle ja söin synttäriaterian mäkkärissä. :-D Sieltä sit lähdin kotia kohti, jossa odotti synttärikahvit ja Arnoldsin donitseja namnam!

Tiistaina päästiin Lindan kanssa koulusta jo yhdeltätoista ja meillä olikin paljon tekemistä. Ensiksi käytiin kaupungilla ja ostamassa juomia illaksi. Käytiin kuvaamassa mun edellispostauksen kuvat ja kuvattiin yksi video. Illalla aloiteltiin tyttöjen kanssa yhdessä ja ne oli järkänneet mulle yllärikakun! Aivan ihana. :-) Iltaa jatkettiin Fatladyyn sikailemaan ja hauskaa oli! Keskiviikkona ei sit enää ollutkaan niin hauskaa, vaikka kouluun asti pääsin vasta yhdeltä haha.. Se olikin mun viime viikon ainoa päivä, jolloin en koulun jälkeen tehnyt yhtään mitään!

Kaikki lahjat olivat aivan ihania, niin kuin kuvistakin voi päätellä! Oon täällä bloginkin puolella valittanut mun kameran huonoudesta ja ajattelinkin sit toivoa uutta kameraa lahjaksi. Tää Canonin 600D on jokapaikassa alennuksessa ja ihastuin tohon sen kääntyvään näyttöön! Vanhan kameran huonous konkretisoitui, kun mun täytyi kuvata sillä noi kuvat uudesta kamerasta. Miten jaksoin sitä näin kauan?? Tuo 600D on mun uus rakkaus ja kuvaaminen tuntuu taas niin paljon mukavemmalta ja helpommalta! Waltterilta sain lahjaksi kauniin Snö of Swedenin kaulakorun, mikä näkyikin jo täällä tossa edellispostauksessa. :-) Foren kultaisen kellon sain tytöiltä lahjaksi ja olin sitä vajaa pari viikkoa sitten ihaillut Kultajousessa. Tyttöjen oli pakko paljastaa lahja, etten vaan menisi ostamaan sitä itse haha! Toi kello on ollut aika tiukasti mun ranteessa kiinni lähes joka päivä.

Nyt alan tekemään koulujuttuja - meillä alkaa torstaina koeviikko ja aina tähän jakson loppuun kertyy paljon tekemistä! Seuraavaks sit palailen luultavasti viime viikon torstain kuvien sekä loppuviikon tapahtumien kera!

2 comments:

  1. Tää oli tosi kiva postaus! Upeita kuvia ja ootte kaikki niin nättejä :-) ja hei mullaki on toi 600d ja rakastan sitä! tää sun blogi on muuten yks mun lemppariblogeista!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo toi 600D oli kyllä hyvä valinta. :-) Kiitos tosi paljon! Ihanaa kuulla, että tää yltää sun lemppareihin! :)

      Delete