November 15, 2013

new fave sweater

IMG_0007JPG6
IMG_9593JPG5
IMG_9920JPG3
IMG_9781JPG4
IMG_9705JPG5
IMG_9801JPG3
Takki H&M / Neule Lindex / Farkut BikBok / Huivi Cubus / Kengät Skopunkten

Hullua, miten nopeasti päivät ja viikot kuluukaan! Nyt ollaan jo puolessa välissä marraskuuta ja enää 18 päivää mun synttäreihin! Lisäksi myös joulu alkaa lähestymään ja kyllä tässä pikkuhiljaa joulufiilikseen alkaa pääsemään. Mulla vaan se fiilis tulee yleensä vasta synttäreiden jälkeen. :-D 

Tällä viikolla mulla on ollut hammaslääkäri ja huomenna aamulla ois taas sama tiedossa. Jännittää hieman, mutta eiköhän se hyvin mee. Enemmän mua jänskättää huomenna tulevat yo-kirjoitusten tulokset! Vaikka ei niillä sinänsä väliä, koska oon jo päättänyt kirjoittavani terveystiedon uudestaan. Vaikkei syksyn tulokset mitkään huonot olleet, haluan kokeilla, oisko mulla mahiksia vielä parempaan! Maanantaina mulla ois myös lääkäriaika - tää on ihan outoa, kun en yleensä ikinä käy lääkäreissä tai hammaslääkäreissä ja nyt mulla on kaikki samassa kuussa! :-D

Kuvissa on maanantain asua ja tosta pari viikkoa sitten ostetusta neuleesta on tullut uus vaatekriisin pelastajista. Olin kattonut sitä jo aikaisemmin, mutta hinta kirpaisi ja päätin jättää päähän pyörimään. Sillon pari viikkoa taaksepäin toi oli tullut alennukseen ja sen sai puoleen hintaan! 15 euroa ei enää tuntunut yhtään pahalta ja kiikutin sen iloisena kassalle. :-)  Maanantaina muuten menin sovittamaan erästä takkia H&M:ssä. Se ei ollut kuitenkaan tarpeeksi lämmin talveksi, joten se jäi ostamatta. Kuitenkin se on nyt jäänyt mieleen pyörimään ja nyt oon ottanut missioksi samantyyppisen, mutta lämpimämmän takin löytämisen! :-D Se on jännä, miten mulle jää tollanen lähes pakkomielteeksi, kun oon vaan päättänyt, että haluan löytää jonkin vaatteen! Huomenna koulun jälkeen oisikin tiedossa takinmetsästystä haha.

Tosiaan sain vasta tänään käytyä kuvat kokonaan läpi ja kirjoitettua tän tekstin - ne on niitä pitkien koulupäivien huonoja puolia, kun ei oikein jaksa tehdä mitään ajattelua vaativaa illalla. :-D Itseasiassa on aika ihmeellistä, että jaksoin tänään tehdä tän ja kirjoittaa näinkin sujuvaa tekstiä, vaikka mulla oli viikon pisin koulupäivä! Huh tulipa paljon tekstiä, mutta ainakin hieman vaihtelua, jos joku näitä tykkää lukea. :-D Nyt painun nukkumaan, etten nukahda aamulla siellä hammaslääkärissä haha!

2 comments: