October 31, 2013

wednesday

IMG_8394JPG6
IMG_8631JPG2
IMG_8593JPG6
IMG_8425JPG6
Takki & neule H&M / Paita & farkut GT / Huivi Cubus / Laukku BikBok / Kengät Converse

Hei, pääsinkin vasta tänään kirjottelemaan tänne kuulumisia asukuvien kera! Viime viikolla alkanut uusi jakso on ollut aika raskas, en muista koska viimeksi mulla ois ollut näin pitkiä päiviä. Ja jos ihan totta puhutaan, niin nyt mulla on sellanen normaali määrä kursseja haha. Oon jo pitkään mennyt vähän riman alta siinä, kuinka paljon kursseja pitäisi olla jaksossa ja tähänkin sopii sanonta: minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Nimittäin nyt mulla on tekemistä, että pääsen ylioppilaaksi keväällä! Mutta tosiaan näiden pitkien päivien takia oon useasti tullut koulun jälkeen kotiin ja nukkunut päikkärit. :-D

Onneksi huomenna on perjantai, sillä en malta oottaa viikonloppua. Lauantaina ois nimittäin tiedossa halloween pippalot tyttöjen kesken!

No comments:

Post a Comment