October 12, 2013

autumn

IMG_4549JPG3
IMG_4620JPG2
IMG_4427JPG5
IMG_4528JPG3
IMG_4601JPG2
IMG_4362JPG4
Neuletakki NewYorker / Toppi H&M / Farkut Dr. Denim / Huivi Cubus / Kengät Skopunkten

Enpä oo vähään aikaan kirjoitellut kuulumisia täällä! Mietin tossa reilu viikko sitten, kuinka hyvin mulla menee ja tunsin oloni aika onnelliseksi. Siihen syinä oli muun muassa useamman kaverin näkeminen pitkästä aikaa ja terveystiedon alustavat tulokset, joiden perusteella kirjotukset meni hyvin. Mulla kuitenkin pyöri mielessä sellanen ajatus, että pian tapahtuu jotakin. Kun asiat menee liiankin hyvin, niin sit tulee vähän takapakkia. No, tästäkin alamäestä on nyt selvitty ja kaikki on taas paremmin!
Tällä viikolla on ollut koeviikko ja se on mennyt ihan kivasti, tosin ei mulla ollut kuin kaksi koetta. Maanantaina oli vapaapäivä ja käytiin silloin kuvailemassa nää kuvat Lindan kanssa. Toi neuletakki vaan on ihan lemppari haha. Ens viikon maanantaina oottais vie vika koe ja sitten alkaakin syysloma! Unohdin tossa viime asupostauksessa mainita, että värjäsin itse mun hiukset. Sain sit siitäkin hyvän muistutuksen, miksi mun ei sitä kannata yksin tehdä. Raidottaminen ei vaan oon se helpoin juttu peilin kautta, joten täytyy taas kysellä kaveria värjäilemään niin sais tän näyttää vähän paremmalta.
Tänään käytiin äidin kanssa shoppailemassa ja syömässä kaupungissa. Tuli vihdoinkin löydettyä pari semmosta juttua, mitä on pitkään täytynyt ostaa! Nyt en keksi tän enempää höpistävää ja täytyy lähteä vaihtamaan vaatteita!

2 comments: