September 05, 2013

coffee time

IMG_9377JPG4
IMG_9420JPG3
892629_298502643624946_3851330_oJPG8
1294577_298502670291610_1783574812_oJPG4
IMG_9498JPG3
IMG_9132JPG6
Takki H&M / Neule Secondhand / Farkut GT / Huivi Cubus / Kengät Converse

Viime postauksesta onkin jo vierähtänyt viikko ja syyskuu on alkanut! Oon ollut laiska noiden matkakuvien kanssa, enkä oo hirveästi käynyt tokan viikon kuvia läpi - saati sitten muokannut niitä. Pitää nyt ottaa ne tavoitteeksi, ettei ole vielä joulunakin muokkaamatta... :-D Viikonloppuna meillä oli ideana viettää pariskuntapäivää ja mennä veneilemään, mutta paikan päällä se idea sitten epäonnistui täysin. Meitä Lindan kanssa säälitti pojat, kun ne ei meinannut keksiä tekemistä meidän kuvailujen ajaksi tai päässyt ees saunaan haha. Vaikka aluks koko ilta vaikutti koomiselta, koska kaikki tuntui epäonnistuvan (jopa mun kuvat :D), niin oli meillä silti ihan hauskaa!
Tällä viikolla oon etsinyt kaikki kaupat läpi kivaa nahkatakkia ja olin jo vaipumassa epätoivoon, sillä ainoasta hyvästä yksilöstä oli mun koko loppu. Tänään käväistiin H&M:ssä katsomassa ja mikäs sieltä nyt löytykään! Kyseinen takki ja oikeassa koossa. Oli niin helpottunut olo, koska ajattelin jo, etten tulisi saamaan sitä ollenkaan. Cubuksesta löytyi myös ihana, pehmeä huivi, minkä ostoa olin jo ajatellutkin.
Nää kuvat on otettu Lindan uudella kameralla, koska vanhan kameran korjaaminen olisi maksanut vain vähän vähemmän. Ton käytön jälkeen oma kamera tuntuu kamalan likaselta ja naarmuiselta haha. Mun on jo jonkun aikaan tehnyt mieli ostaa toi 1100D, mutta pitäisi nyt ensin viedä vanha kamera korjaamoon, jos vaikka sen korjaaminen ei maksaisikaan niin paljoa...
Pitkästä aikaa oli kunnolla kerrottavaa! Nyt äkkiä nukkumaan - huomenna aikainen herätys.

2 comments: