June 29, 2013

palkkapäivä

IMG_0108JPG2
IMG_0035JPG5
IMG_9777JPG3
IMG_9915JPG4
IMG_9856JPG5
IMG_9980JPG4
IMG_9869JPG3
Paita VeroModa / Shortsit & koru & vyö H&M / Kengät Converse / Laukku BikBok

Mun lomaviikko on mennyt tosi nopeasti - lähinnä kavereita nähden ja aurinkoa ottaen. Eilen mulla oli palkkapäivä ja olin jo pitkään tiennyt, mitä sillä ostaisin. Mulla kävikin hyvä tuuri, nimittäin eilen Gigantissa oli iPad 2 alennuksessa! Kävikin sen heti aamulla ostamassa ja iltapäivällä näin Lindaa kaupungissa, enkä sieltäkään tyhjin käsin kotiin tullut. En oo täällä muistanut kertoa, että mun kone hajosi tossa pari viikkoa sitten ja voi olla ettei sieltä mitään saada pelastettua. Hyvästi siis kymmenet tuhannet kuvat! Onneksi mulla on Flickrissä jotain kuvia, joten en sentään ihan kaikkea menettänyt. Tää tabletti olikin nyt tarpeellinen, sillä en kokoajan viitsi enkä pysty meidän perheen läppäriä käyttämään. Tänään meidän piti lähteä päiväksi Helsinkiin, mutta sateisen päivän takia siirrettiin sitä toiseen viikonloppuun. Nyt ois kuitenkin mun vika lomailta hetkeen, joten alankin tästä kohta lähtemään ulos!

No comments:

Post a Comment