May 21, 2013

muotikirppis

IMG_9810JPG2
IMG_9821JPG2
IMG_9847JPG2
IMG_9823JPG2
964493_249809951827549_2004958906_oJPG2
IMG_9831JPG2
IMG_9849JPG2
IMG_9861JPG3
IMG_9908JPG2
IMG_9936JPG3
Paita H&M / Shortsit BikBok / Ballerinat Andiamo / Kännykkäpussi Kappahl

Sunnuntaina järjestettiin Tampereen ensimmäinen muotikirppis Pakkahuoneella ja olin siellä itse myymässä Lindan kanssa! Meillä oli yhteinen pöytä josta kumpikin maksoi 14 euroa. Mulla ei hirveästi löytynyt myytävää ja muutenkin jännitti toi tapahtuma jostain syystä. Ajattelin, etten saisi juuri mitään myytyä ja hyvä kun sen 14 euroa saisin takaisin. Onneksi pelkäsin turhaan, ja jo kun tulin paikalle vähän 10 jälkeen, ulkona jonotti ihmisiä. Tapahtuma alkoi yhdeltätoista ja kaksi ensimmäistä tuntia oli kaikista pahimmat, kun pöydän ääressä oli kokoajan useampi ihminen ja siellä tuli tosi kuuma. Silloin tuli myös myytyä lähes kaikki, mitä koko aikana sain myytyä. Pyysin jopa isää tuomaan mulle pari vaatetta lisää (mitkä aluperin olin unohtanut ottaa mukaan...) sillä pöytä näytti niin tyhjältä. :D Itse en ostanut mitään, koska kaikki parhaat oli jo mennyt heti alussa. Koko tapahtuma oli mun mielestä tosi onnistunut ja varmasti menen joko myymään tai vain katselemaan ja tekemään löytöjä jos/kun tuollainen järjestetään uudestaan! Tuolta lähdin kotiin jänskättämään Suomen pronssipeliä ja vaikka hyvin noustiinkin, niin se ei silti ihan riittänyt... Nyt enää kaksi päivää jäljellä ja alkaa koeviikko!

4 comments:

  1. harmi ku asun nii kaukana, oisin muuten varmaa tullu tonne :(

    ReplyDelete
  2. sä vaan oot niin älyttömän nätti ja noi sun vaattees on niin rakkautta♥

    ReplyDelete