May 07, 2013

highlights

IMG_0191JPG2
IMG_0219JPG2
Toppi Veromoda / Farkut GT / Kännykkäpussi Kappahl
Before:
IMG_0079JPG2
IMG_0227JPG2
IMG_0187JPG2
After:
IMG_0245JPG2
Kävin koulun jälkeen ostamassa hiusvärin - tarkemmin sanottuna hiusten raidoitusaineen - ja Nine tuli meille värjäämään vihdoin ja viimein tän mun hirveen juurikasvun piiloon. Voin suoraan sanoa, että vihaan vaaleiden hiusten ylläpitoa sen takia, että niiden värjääminen on niin vaikeeta. Tykkään, että ne näyttää luonnollisilta eli ettei kaikki ois "samanvärisiä", minkä takia en voi värjätä kokonaan hiuksia (myöskään hiukset ei tykkäis jatkuvasta koko pään blondaamisesta). Ennen oon tehnyt "raitoja" itse juurikasvun peittämiseksi ja viime kerralla kävin kampaajalla. Nyt Nine siis tuli tekemään raidat mulle ja oon kyllä tyytyväinen. Eipä tästä paljoa tän parempaa voisi saada kotona! Päivän asu kuvassa näkyvä kännykkäpussi (kerrankin niin iso, että mun kännykkä mahtuu!) sekä turkoosi toppi on viikonlopun ostoksia Ideaparkista. Tosta topista sekä uusista hiuksista lisää ens postauksessa!

No comments:

Post a Comment