May 27, 2013

coral

IMG_0540JPG5
IMG_0723JPG6
IMG_0822JPG2
IMG_0692JPG4
IMG_0727JPG6
IMG_0483JPG4
IMG_0725JPG6
IMG_0826JPG2
Neule H&M / Shortsit GT / Kengät Converse / Laukku BikBok

Olin päättänyt, että ostaisin lyhytvartiset conssit kesäksi valkoisten pitkävartisten kaveriksi. Ainoa ongelma oli väri - valkoset sopis lähes kaiken kanssa, värikkäät ois taas erilaiset. Spiritstoressa mun silmään osui nää korallit conssit ja jotenkin ne oli niin ihanan kesäiset. Tampereen Spiritstoressa ei tietenkään ollut enää kokoja, mutta varasin yhdet Ideaparkista, josta ne sitten kävin kotiuttamassa eilen.
Tänään mulla oli ruotsin koe, mikä tuntu menneen vähän paremmin mitä yleensä... Sain myös tietää, että sain toisenkin kesätyön, joten mulla on nyt kaksi kesätyötä! Sille rahalle on kyllä käyttöä haha. Mulla loppuu huomenna koeviikko uskonnon kokeella, joten nyt viimeinen rutistus ja voi unohtaa koulujutut hetkeksi!

2 comments: