February 12, 2013

'cause every time you hold me in your arms, I'm comfortable enough to feel your warmth

IMG_6204JPG2
IMG_6234JPG
IMG_6323JPG
IMG_6145JPG2
IMG_6285JPG
Perjantaina käytiin tosiaan hakemassa mun vanhojentanssimekko kotiin ja voi että se on ihana! Ei parempaa mekkoa ois varmaa löytynytkään, muistan että se osui heti silmään kun liikkeeseen astuin ja tiesin jo silloin että toi se on. Mekon haun jälkeen menin suoraa salille ja siellä tuli kuntoiltua koko viikonlopun eestä. Lauantaina oli vihdoinkin se kampaaja ja näissä kuvissa näkyykin mun uudet hiukset. Mulla on joku viharakkausuhde noihin - pidän väristä mutta ahdistaa kuin lyhyet noi on. Kampaajan jälkeen lähdin viettään iltaa kaverin kanssa ja siinä se viikonloppu sitten menikin. Tänään oli pitkästä aikaa vanhojen tanssiharkat ja alkaa oikeesti jänskättää ne. Tää viikko on mulla ihan täynnä ja tekis mieli vaan mennä kaappiin piiloon ja tulla takasin kun kaikki on ohi.

2 comments:

  1. Nää on ihanan tarkkoja ja toi tausta menee ihanasti sumeeks, paljon parempia ku sillä mun objektiivilla otetut :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muokkauskin voi vaikuttaa, kyllä sunkin objektiivilla tulee hyviä. :-) Mutta kiittii :)

      Delete