December 11, 2012

instagram


IMG_20121202_191818JPG
1. Iloinen synttärisankari toissa sunnuntaina hehe 2. Synttärilahjoja 3. Nätti aamu maanantaina :-) 4. Oon ihastunut kultaisiin koruihin ja syntymäpäivänä mulla sitten olikin kultainen kaulakoru ja kultaiset hilemikäliekynnet! Ja ihmettelen mikä toi valo oikein on mun ihossa. :-D
IMG_20121208_213223JPG
1. Uudet kynnet♥ toi väri ei kyllä ole noin hopea kuin mitä kuvassa :D 2. Uusi ihana rakas objektiivi :-D 3. Subia namnam!! 4. After school today haha

Reilun viikon aikana otettuja instagram kuvia, kun ei nyt muuten ole mitään kuvia tullut otettua. :-)  Tossa aivan viimeisimmässä kuvassa näkyykin mun uusin rakkaus, nimittäin toi valkoinen neule minkä ostin lauantaina! Kun löysin sen ginan sivuilta niin päätin heti, että aion ostaa sen valkoisena ja sinisenä... ainakin. Jos nyt tällä viikolla löytäis sitten sinisenä! Oon myös saanut uuden kenkä musthaven ja jos vaan viitsin niin saatan nekin tällä viikolla käydä ostamassa hehe.
Ei mulla mitään tän erikoisempaa tällä kertaa, jos sitten seuraavassa postauksessa pääsisi esittelemään niitä ostoksia. ;)

No comments:

Post a Comment