December 09, 2012

dear santa...

toiveet2
Vihdoinkin sain koottua nämä joululahjatoiveeni ja pahoittelen huonoa kuvanmuokkausta... Ennen kuin kukaan alkaa mitään valittamaan niin en tietenkään oleta saavani kaikkea, mutta noi kaikki kuitenkin sieltä listalta löytyy! Lisäksi oon nyt tässä saanut muutenkin paljon kaikkea ja tuun saamaan, koska mun huone ei siis edelleenkään oo läheskään valmis. Äiti mulle sanoikin, ettei mitään kauheen kalliita tänä vuonna, kun muhun menee nyt muutenkin rahaa haha...
1. Kiharruspuikko, nimittäin haluan uuden ja paremman kihartimen ton mun ikivanhan tilalle. Haluaisin nyt kokeilla kiharoita, kun mun hiukset alkaa oleen tarpeeksi pitkät sellasille, mutta ei tolla vanhalla kihartimella saa oikein mitään aikaseksi. 2. Joo näätte oikein. Siinä on objektiivi ja mä juuri ostin objektiivin. En todellakaan siis usko, että saisin toisen joululahjaksi, mutta laitoin sen tuohon mieluummin kuin kasan seteleitä. Eli siis vähäisen rahaa, mikä menisin toivottavasti objektiiviin. Voi tosin olla, että tässä tulee tärkeämpikin asioita mihin tuota rahaa tarvitsee... Toisin sanoen, tämä kakkoskohta on lähinnä vain että rahaa. :-D 3. Kaiuttimet, koska mulla on pöytäkone eikä tästä siis kuule ääniä muuta kuin kuulokkeilla. Siksi onkin ärsyttävää, jos kaveri on kylässä niin ei voi kuunnella koneelta musiikkia tai katsoa ohjelmia yhdessä. Ei mulle muuten oo väliä, millaiset nuo ois, kunhan vaan ois mustat/mustavalkoiset ja tollaset sopivankokoiset että mahtuu muutakin pöydälle. :-D 4. Kynsilakkoja, koska niitä ei ikinä voi olla liikaa. Noi värit mitkä tuohon keräsin niin niitä mullei ainakaan ole joten tuollaiset varsinkin ois tervetulleita. 5. Kaula- ja rannekoruja, kultaisia ja hopeita. Hehe. Toi hopeinen rannekoru on ginasta ja oon sitä varmaan puolvuotta katsellut, mutten koskaan ole raaskinut ostaa. 6. Lahjakortteja ginaan, carlingsiin (koska haluaisin uudet dr. denimit), ikeaan tai timanttisille (tmv korukauppa).

Tämmösiä siis, saa sitten nähdä mitä paketeista ilmestyykään. Mun oli tarkoitus perjantaina ja tänään tehdä jouluostoksia, mutten ole vielä mitään oikein löytänyt. Huomenna (eli tänään.. sunnuntaina) meen varmaan taas käymään kaupungissa, jos silloin löytäisi jotain! Ja nyt vois varmaan mennä nukkumaan että jaksan johonkin aamulla edes lähteä...

No comments:

Post a Comment