December 04, 2012

canon ef 50mm

IMG_9199JPG IMG_9202JPG Vihdoinkin uusi objektiivi!! Kävin tänään koulun jälkeen sen ostamassa ja onhan toi aika ihana. Ennenkuin ton ostin, niin lueskelin kommentteja mm. tosta objektiivista ja kyllähän ne usein mainitut hyvät ja huonot puolet tuli nopeesti esiin. Mun käyttöön toi on kuitenkin varsin kelpo, vastahan tässä harjoitellaan. Tänään kuitenkin oli pakko ottaa pari sekalaista kuvaa, ihan vain ihastellakseni kuinka paljon parempia kuvia tuolla saakaan. IMG_9247JPG IMG_9267JPG IMG_9436JPG IMG_9272JPG IMG_9296JPG IMG_9310JPG IMG_9339JPG IMG_9317JPG IMG_9358JPG IMG_9405JPG Niinkuin tosta yhdestä kuvasta voi huomata, mun huoneessa on tommoset mukavat vajaa 20 astetta lämmintä. Todellisuudessa tää tuntuu paljon kylmemmältä. Tälläkin hetkellä mulla on näpit ihan jäässä ja ens yönäkin taas pitää varautua villasukkiin ja laittaa huopa peiton päälle. Tän takia oon myös saanut flunssan. Tosiaan yläkerran pattereihin tuli jotain häikkää kun nää kovat pakkaset tuli, tänään niitä käytiin katsomassa ja ilmeisesti nyt kaikki muut toimii paitsi toi mun pysyy edelleen jääkylmänä. Nice! Oli pakko avautua tästä, koska en keksi mitään muutakaan mistä kertoa haha. Huomenna kokeiden palautus ja ei muuten koulua, oujea.

2 comments:

  1. mä tykkään tost henkilökuvaukses ja lähikuvaukses mut inhoan tota maisema ja yökuvaukses...niihin tarkotuksii pitäs löytää joku putki...

    sit myös ärsyttää et toi ei tarkenna tarpeeks lähelle - automaatil. ja manuaalilla vaikea nähdä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, maisemakuvia tolla on vaikea ottaa kun ei saa niin isoa aluetta siihen. :D Yökuvia en ookkaan vielä kerinnyt ottaa, mutta uskoisin että toi parempi ois kuin toi mun 18-55. Ainakin on reilusti valovoimaisempi. Ja ton tarkennusjutun huomasin kans melkein heti... Mutta ainakin omasta mielestäni toi on hintaansa nähden ihan hyvä. :-)

      Delete