August 08, 2011

kreeta part 1

Tänään aamulla kotiuduttiin Suomeen Kreetan lämmöstä. Lento oli vähän etuajassa ja olin perillä joskus vähän ennen neljä aamuyöllä. Kotona sit oltiin joskus yhdeksän aikaan ja nukuin siinä matkalla pari tuntia. Ei sit kotona enää viittiny mennä nukkuun, joten jäi yöunet aika vähiin. Mietin pitkään et miten teen tän postauksen, osissa vai kerralla. Ja jos osissa niin miten osissa. :D Näin parhaaksi tehdä tän tälläin, eli ekaks on kolme ensimmäistä päivää ja teen toisen osan sit myöhemmin. :) Luultavasti tulee vielä kolmaskin....
Ja muuten, en tajua miks se ajastettu postaus ei toiminu, postaan sen sitte joskus kun ei oo muutakaan.

Sunnuntaina, eli lähtöpäivänä en ottanut kauheesti kvia ku aika meni matkustamiseen. Oltiin perilä
Plataniaksessa, missä meidän hotelli oli, joskus yöllä... Aikaa en muista, mutta keskiyön jälkeen jo. Mentiin suoraa nukkumaan.
Aamulla mentiin aamiaiselle siinä pääkadun varrella olevaan breakfast kahvilaan koska meillä ei ollut huoneessa mitään ruokaa. Sieltä suoraa mentiin Finnmatkojen tervetulotilaisuuteen ja kierreltiin vähän kauppoja.
Iltapäivällä oltiin vaan altailla ja illalla mentiin syömään Plataniaksen vanhaan kaupunkiin, mikä on tuolla ylhäällä ja siellä sellaseen näköala ravintolaan. :) Tultiin just auringon laskun aikaan!
Tiistaina suunnattiin rannalle. Oltiin siellä koko päivä, lähdettiin hotellille joskus neljän jälkeen. Viiden aikaan mentiin bussilla Haniaan shoppailureissua varten. Voin laittaa niistä ja muista ostoksista niin postauksen sitten lopuksi. :) Tultiin yhdeksän aikaan takasin bussilla Plataniakseen ja käytiin syömässä yhdessä lähitavernassa. :)

Toka osa tulee tänään illalla/yöllä tai sitten viimestään huomenna. Yritän kyllä että kaikki olis postattu huomiseks. Mutta nyt pitää mennä kun ulos vielä tänään ois tarkotus mennä. :)

// aijoin lisätä yhen kuvan enkä ehtiny kun blogger alko temppuileen joten postaan tän uudestaan vasta nyt illalla...

4 comments:

1. Mun kaveri oli just viime viikol kans Kreikassa, siä Haniassa :--)

ReplyDelete
  2. mite joku voi tajut tota kieltä o__o
    kreikkaa siis

3. haha :D samaa mietin ja sit et miten joitain kreikkalaisia kirjaimia äännetään..